Min Exige står alldeles ensam i garaget och saknar en broder eller syster. Finns det någon som tänkt importera en Exige så vi får någon att byta erfarenheter med?
Så vitt jag vet finns det i landet en 340 R, två Exige, en motorsport Elise och ett 20-30-tal Elise.
Kom igen nu och börja snacka här på forumet så vi lär oss nå´t.
Exigeägare sökes
Motorsport Elise
Hej Erik
Vet du vad det är för Sport Elise? Jag har sett en Sport 135. Är det den du menar?
Vet du vad det är för Sport Elise? Jag har sett en Sport 135. Är det den du menar?
Jag tror Erik menar den gula Motorsport Elisen som tävlade i sportvagnsserien i somras, bla på Knutstorp där den vann sin klass.
Jag tror att det är en av bilarna som tidigare tävlade i Lotus' Autobytel-serie.
Dessutom kunde den ses då den var med och uppvisningskörde på Sportbilens dag. Bilder finns på klubbens hemsida under "Träffar/Linköping 2002".
Magnus
Jag tror att det är en av bilarna som tidigare tävlade i Lotus' Autobytel-serie.
Dessutom kunde den ses då den var med och uppvisningskörde på Sportbilens dag. Bilder finns på klubbens hemsida under "Träffar/Linköping 2002".
Magnus
-
Guest