Gott nytt Lotus år !
Posted: Mon 30 Dec, 2002 18:04
Ja som rubriken säger Gott nytt Lotus år !
Snart är det "halvmuck" (mitten på jan) innan bilen kommer ut igen.
/s
Snart är det "halvmuck" (mitten på jan) innan bilen kommer ut igen.
/s
