Page 1 of 1

Gott nytt Lotus år !

Posted: Mon 30 Dec, 2002 18:04
by lo918
Ja som rubriken säger Gott nytt Lotus år !
Snart är det "halvmuck" (mitten på jan) innan bilen kommer ut igen.

/s

Posted: Tue 31 Dec, 2002 10:48
by Guest
Gott nytt år!

Image