Här pratar vi om allt som har med Lotus eller andra sportbilar att göra.
-
lo918
- Forumberoende
- Posts: 144
- Joined: Fri 25 Oct, 2002 14:39
Post
by lo918 »
Ja som rubriken säger Gott nytt Lotus år !
Snart är det "halvmuck" (mitten på jan) innan bilen kommer ut igen.
/s
-
Guest
Post
by Guest »
Gott nytt år!
