Jag instämmer med flera av de föregående.
Det är en klar fördel om vi kan hålla diskussionerna och informationen om klubbens verksamhet samlade på vårt eget webforum.
Annars blir allt till slut urvattnat och man vet inte riktigt vilket forum (FB eller LCCS forum) som man ska hålla sig till...
det ena eller andra eller båda?
Sorry Tomas,
Jag tycker FB gruppen kan få vara som den är, och hålla sig till de små vardagshändelserna som nu.
Inget vi ska "satsa på" tycker jag.
LCCS på Facebook??
Re: LCCS på Facebook??
Håkan Bengtsson, Ansvarig för Bankörning LCCS
Tidigare Esprit-frälst men just nu en Honda-Elise S1, Exige 360 Cup, Zero 7 samt Formel Ford 1600 tävlingsbilar Royale RP21, Van Diemen RF76, Reynard F83. Även delägare i frugans Emira

Tidigare Esprit-frälst men just nu en Honda-Elise S1, Exige 360 Cup, Zero 7 samt Formel Ford 1600 tävlingsbilar Royale RP21, Van Diemen RF76, Reynard F83. Även delägare i frugans Emira
Re: LCCS på Facebook??
På FB finns inställningar där man förbjuder FB till att använda ens bilder.
Det går även stänga av aviseringen för ditten och datten så man slipper få sin mejl full med skit.
Det går även stänga av aviseringen för ditten och datten så man slipper få sin mejl full med skit.
Patrik Törnqvist, Helsingborg.

Ex ägare till bilen ovan, Elise 135 Sport -99

Ex ägare till bilen ovan, Elise 135 Sport -99
Re: LCCS på Facebook??
Det finns det ganska många som verkligen inte vill ha facebook.
Jag är en av dem... Tröttnade på att läsa om vad alla hade ätit idag, hur långt de sprungit och allas längta efter bekräftelse på att de finns
Gammalmodig? Jag har provat och gillade det inte.
Håller med Håkan att det finns risk att vi inte vet riktigt vilket forum som gäller.
Jag röstar för det vi har.
Jag är en av dem... Tröttnade på att läsa om vad alla hade ätit idag, hur långt de sprungit och allas längta efter bekräftelse på att de finns
Gammalmodig? Jag har provat och gillade det inte.
Håller med Håkan att det finns risk att vi inte vet riktigt vilket forum som gäller.
Jag röstar för det vi har.
Re: LCCS på Facebook??
Instämmer !
hälsn
Lasse H
hälsn
Lasse H
Man slutar inte leka för att man blir gammal,
utan man blir gammal för att man slutar leka !
utan man blir gammal för att man slutar leka !
Re: LCCS på Facebook??
+1Finn wrote:Jag röstar för det vi har.
Patrik Törnqvist, Helsingborg.

Ex ägare till bilen ovan, Elise 135 Sport -99

Ex ägare till bilen ovan, Elise 135 Sport -99
Re: LCCS på Facebook??
Hej, facebook sidan ska vara kvar men diskussioner et.c. håller vi till hemsidan och hänvisar dit. Kanske kan vara en tråd att lägga upp på vår facebook sida om just detta ämnet och hänvisa till vår websida och just skriva att dom vardagliga sakerna håller vi till FB. frågan dyker säkert upp vad som är vardagligt :)
/Fredrik
/Fredrik
Lotus Lös 