Vilken Lotusmodell är din favorit?

Här pratar vi om allt som har med Lotus eller andra sportbilar att göra.
Post Reply

Vilken Lotusmodell är din favorit?

Elise
6
33%
Exige
1
6%
340R
1
6%
Esprit
6
33%
Europa
2
11%
Elan
1
6%
Eclat/Elite/Excel
1
6%
Super 7
0
No votes
Omega
0
No votes
 
Total votes: 18

Guest

Vilken Lotusmodell är din favorit?

Post by Guest »

Rösta på din favorit!
Last edited by Guest on Mon 23 Dec, 2002 12:10, edited 2 times in total.
User avatar
EH
Stamgäst
Posts: 53
Joined: Fri 25 Oct, 2002 20:52

Post by EH »

Jag vill rösta på Motorsport Elise!
User avatar
Plus2
Forumveteran
Posts: 320
Joined: Thu 24 Oct, 2002 11:47
Location: Malmö
Contact:

Hallå där...

Post by Plus2 »

... jag vill rösta på Elan +2... och tänk på vår stackars ordförande som inte kan rösta på Elan M100 ... och för den delen så skulle jag kunna tänka mig att rösta på en Type 14 Elite också.

Men utgången är väl redan klar... :-)

Mvh,
P-O
Guest

Post by Guest »

Och jag skulle vilja rösta på en quartzmetallic Elise S2 med svarta fälgar och svart inredning :lol:

Skämt åsido, lägg din röst i den kategori som stämmer bäst överens med dina synpunkter.

Mvh
User avatar
Elise
Användare
Posts: 4
Joined: Thu 24 Oct, 2002 16:37
Location: Gbg

Post by Elise »

Den med trattar...
User avatar
Lotus
Forumveteran
Posts: 980
Joined: Fri 25 Oct, 2002 18:39
Location: Onsala

Post by Lotus »

En av mina favoriter, den snyggaste F1:an någonsin :steer: :-D :flag: Image
F.d ägare till 2st. Esprit S3 -86, en röd och en vit.
Lotus Elise S -07
F.n ej Lotus ägare
---------------------------------------------------
Micke T.
User avatar
Lotus
Forumveteran
Posts: 980
Joined: Fri 25 Oct, 2002 18:39
Location: Onsala

Post by Lotus »

Hurra!!!!! Jag lyckades få in en bild utan hjälp av någon :-D :-D :-D :multi: :bold:  :hyper: Jag känner mig som en riktig :hack: :-D :-D
F.d ägare till 2st. Esprit S3 -86, en röd och en vit.
Lotus Elise S -07
F.n ej Lotus ägare
---------------------------------------------------
Micke T.
Post Reply