J-a Snö!!!
J-a Snö!!!
Skulle ut och värma upp bilen efter flera veckors stillastående, glad i hågen kopplar jag på batteriet (Äntligen en liten vintertur)
, upptäcker då att snön framför porten har blivit till ett istäcke hårdare än sten med påföljd att porten EJ går att öppna
Så bilen får stå kvar i garaget till snön försvinner, och det gör den väl aldrig känns det som nu 
F.d ägare till 2st. Esprit S3 -86, en röd och en vit.
Lotus Elise S -07
F.n ej Lotus ägare
---------------------------------------------------
Micke T.
Lotus Elise S -07
F.n ej Lotus ägare
---------------------------------------------------
Micke T.