Här pratar vi om allt som har med Lotus eller andra sportbilar att göra.
-
kotten
- Forumveteran
- Posts: 567
- Joined: Fri 25 Oct, 2002 08:23
- Location: Linköping
Post
by kotten »
Nu har nya Need For Speed : Hot Pursuit 2 kommit och här kan man köra en Elise, men bara en S2:a tyvärr :?
-
Guest
Post
by Guest »
kotten wrote:Nu har nya Need For Speed : Hot Pursuit 2 kommit och här kan man köra en Elise, men bara en S2:a tyvärr :?
Har precis provat, med FFB ratt. Inte speciellt kul faktiskt, väldigt trög styrning. Dock mycket bra grafik!
Mvh