Tala om understyrning!!! Vad hände? vad vad det för röd lampa som tändes i panelen ibland?
F.d ägare till 2st. Esprit S3 -86, en röd och en vit.
Lotus Elise S -07
F.n ej Lotus ägare
---------------------------------------------------
Micke T.
Lotus wrote:Vad vad det för röd lampa som tändes i panelen ibland?
Tror det är broms- eller oljelampan. Har aldrig lyst på min bil....
Killen som kör är normal motorcykelåkare och har kört flera gånger på Ringen med båge. Detta var tydligen första gången med bil, och dessutom en HYRD Elise!
Det måste hänt något med bilen en Lotus kör inte av i en sådan kurva utan orsak, vad det någon du kände?
F.d ägare till 2st. Esprit S3 -86, en röd och en vit.
Lotus Elise S -07
F.n ej Lotus ägare
---------------------------------------------------
Micke T.