Här pratar vi om allt som har med Lotus eller andra sportbilar att göra.
Guest
Post
by Guest » Thu 23 Oct, 2003 18:09
Då är det exakt 1 år sedan jag startade forumet.
Sedan dess har vi
4082 inlägg
733 ämnen
194 användare
Grattis till forumet!
DJ
Moderator
Posts: 855 Joined: Thu 05 Dec, 2002 08:37
Location: NL
Post
by DJ » Thu 23 Oct, 2003 18:16
.
/Daniel
Kiddos77
Stamgäst
Posts: 58 Joined: Mon 29 Sep, 2003 21:27
Location: Höllviken
Post
by Kiddos77 » Thu 23 Oct, 2003 20:45
_
Niklas - Elise SC-08
Joakim
Moderator
Posts: 680 Joined: Mon 28 Oct, 2002 11:33
Location: Vallentuna
Post
by Joakim » Fri 24 Oct, 2003 07:45
Kul Peter, hoppas bara att forumet når ut till alla lccs medlemmar och Lotus intresserade i Sverige under år 2.
RaceOn..
joakim
SE highwing
Cartman
Forumberoende
Posts: 118 Joined: Tue 15 Jul, 2003 12:20
Location: Stockholm, Sweden
Contact:
Post
by Cartman » Fri 24 Oct, 2003 08:00
Göran
Svårt Lotus-beroende
Posts: 1563 Joined: Sat 02 Nov, 2002 11:43
Location: Värmdö
Post
by Göran » Fri 24 Oct, 2003 10:24
Jag vill rikta ETT STORT TACK TILL PETER som måste ha jobbat en hel del för att vi andra ska få ha så här kul.
Göran Forslund
Lotus Evora S SR -13 (sedan 2015)
Tidigare Lotus Elise S1 i 17 år
Rickard
Svårt Lotus-beroende
Posts: 1189 Joined: Mon 15 Sep, 2003 11:28
Location: Jönköping.
Contact:
Post
by Rickard » Fri 24 Oct, 2003 16:06
_
Grattis forumet !
& tack till er som håller i det !
Omdöme får man av erfarenhet, erfarenhet får man av dåligt omdöme...
Min ständigt föränderliga leksakslåda innehåller:
Maserati Granturismo
Ferrari 308 GTS QV
Alfa Romeo Giulia Sprint GT
Alfa Romeo 1600 GTJ
Honda S800
Laverda 750 SF1
Å en hel del annat.
EXCEL,PATRIK.
Forumveteran
Posts: 643 Joined: Mon 17 Feb, 2003 12:25
Location: Genarp, Skåne.
Post
by EXCEL,PATRIK. » Fri 24 Oct, 2003 19:35
Tänk att ett år går så fort, även om jag inte var med från start. Ett stort TACK till Er som får detta att fungera.
Så tror jag att vi som skriver orkar att forsätta så foromet lever och frodas, och vi blir klokare av att läsa vad andra gör.
Må gott.
Patrik.
Mikael_W
Forumadministratör
Posts: 1442 Joined: Sat 10 May, 2003 21:15
Location: Skåne,Malmö
Contact:
Post
by Mikael_W » Sat 25 Oct, 2003 09:53
japp forumet är toppen, tänk bara tiden det hade tagit för säg 10 år sedan att få all denna info via de traditionella kanalerna. Nu kan man lägga upp en tråd om sina funderingar och vips har man svar...Tack för att bra jobb Peter
Mikael, Fisker Karma