Grattis! Forumet fyller ett år idag!

Här pratar vi om allt som har med Lotus eller andra sportbilar att göra.
Post Reply
Guest

Grattis! Forumet fyller ett år idag!

Post by Guest »

Då är det exakt 1 år sedan jag startade forumet.

Sedan dess har vi
4082 inlägg
733 ämnen
194 användare

Grattis till forumet!



Image
User avatar
DJ
Moderator
Posts: 855
Joined: Thu 05 Dec, 2002 08:37
Location: NL

Post by DJ »

. :bow:

/Daniel
User avatar
Kiddos77
Stamgäst
Posts: 58
Joined: Mon 29 Sep, 2003 21:27
Location: Höllviken

Post by Kiddos77 »

_ :beer:
Niklas - Elise SC-08
User avatar
Joakim
Moderator
Posts: 680
Joined: Mon 28 Oct, 2002 11:33
Location: Vallentuna

Post by Joakim »

Kul Peter, hoppas bara att forumet når ut till alla lccs medlemmar och Lotus intresserade i Sverige under år 2.

:steer:

RaceOn..
joakim
SE highwing
User avatar
Cartman
Forumberoende
Posts: 118
Joined: Tue 15 Jul, 2003 12:20
Location: Stockholm, Sweden
Contact:

Post by Cartman »

Image
Kalle, bara ytterligare en wannabe som ÄLSKAR Elise.
www.oldgents.com
User avatar
Göran
Svårt Lotus-beroende
Posts: 1563
Joined: Sat 02 Nov, 2002 11:43
Location: Värmdö

Post by Göran »

Jag vill rikta ETT STORT TACK TILL PETER som måste ha jobbat en hel del för att vi andra ska få ha så här kul.
 :bow:
Göran Forslund
Lotus Evora S SR -13 (sedan 2015)
Tidigare Lotus Elise S1 i 17 år
User avatar
Rickard
Svårt Lotus-beroende
Posts: 1189
Joined: Mon 15 Sep, 2003 11:28
Location: Jönköping.
Contact:

Post by Rickard »

_ :beer:

Grattis forumet !

& tack till er som håller i det !
Omdöme får man av erfarenhet, erfarenhet får man av dåligt omdöme...

Min ständigt föränderliga leksakslåda innehåller:
Maserati Granturismo
Ferrari 308 GTS QV
Alfa Romeo Giulia Sprint GT
Alfa Romeo 1600 GTJ
Honda S800
Laverda 750 SF1

Å en hel del annat.
User avatar
EXCEL,PATRIK.
Forumveteran
Posts: 643
Joined: Mon 17 Feb, 2003 12:25
Location: Genarp, Skåne.

Post by EXCEL,PATRIK. »

Tänk att ett år går så fort, även om jag inte var med från start. Ett stort TACK till Er som får detta att fungera.
Så tror jag att vi som skriver orkar att forsätta så foromet lever och frodas, och vi blir klokare av att läsa vad andra gör.
:hack:
Må gott.
Patrik.
User avatar
Mikael_W
Forumadministratör
Posts: 1442
Joined: Sat 10 May, 2003 21:15
Location: Skåne,Malmö
Contact:

Post by Mikael_W »

japp forumet är toppen, tänk bara tiden det hade tagit för säg 10 år sedan att få all denna info via de traditionella kanalerna. Nu kan man lägga upp en tråd om sina funderingar och vips har man svar...Tack för att bra jobb Peter :flag:
Mikael, Fisker Karma
Post Reply