Elise=Superbil
Elise=Superbil
Såg på Discovery i går kväll (missade en halvtimme) där var dom ute på bana och körde med en Elise och hela tiden kallade dom den för Supersportbil som skrämde både Ferrari och Porsche när den kom
Så en supersportbil behöver inte ha en toppfart på +300 kmh och 12 cylindersmotor det räcker tydligen med en liten Lotus med en enkel fyra. Tänk på det ni andra sportbilstillverkare.

F.d ägare till 2st. Esprit S3 -86, en röd och en vit.
Lotus Elise S -07
F.n ej Lotus ägare
---------------------------------------------------
Micke T.
Lotus Elise S -07
F.n ej Lotus ägare
---------------------------------------------------
Micke T.
-
Guest