Elise i USA för 39.000 USD?

Här pratar vi om allt som har med Lotus eller andra sportbilar att göra.
Post Reply
User avatar
Plus2
Forumveteran
Posts: 320
Joined: Thu 24 Oct, 2002 11:47
Location: Malmö
Contact:

Elise i USA för 39.000 USD?

Post by Plus2 »

Läste att federala versionen av Elise skall säljas för $39K i USA, med nuvarande växelkurs blir det 307 kkr - fyndpris?

Mvh,
P-O
Guest

Post by Guest »

Jo, har också läst någonstans att den ska vara så billig.... Man får väl vänta och se vad priset blir, men det blir ju garanterat billigare än i Europa. Någon som har koll på vad Esprit kostade ny i USA?
User avatar
Mgz
Forumberoende
Posts: 148
Joined: Sun 27 Oct, 2002 09:42
Location: Huskvarna

Post by Mgz »

Har för mig jag sett en siffra runt 90.000 dollar för nya 02 och 03:or.
Magnus, Esprit V8-GT
Post Reply