Vad är det som gör att Ferrari är så eftertraktad som den är? Jag menar ALLA vet vad en Ferrari är men ibland när man pratar med folk som inte är så bilintresserade så vet dom inte vad en Lotus är

. Och Ferrari hästen vet alla hur den ser ut men Lotus märket vet inte många hur det ser ut verkar det som.
Ex. På resan till Lanzarote frågade en unge mig om jag var Polis när jag hade våran svarta klubbkeps på mig

på semester vid Borgholms slottsruin i somras frågade folk mig var toaletterna låg i tron på att jag var slottsvakt när jag hade min gröna Lotuskeps på mig :eek:

Tala om att bli irriterad

Jag är varken Slottsvakt eller polis jag kör, enligt mig, världens bästa sportbilsmärke!!!!!
Har denna anonymitet( Blev det rättstavat?) av vårat bilmärke med att göra att Ferrari fortfarande kör F1 och inte Lotus

? På 60-70-80 talet när Lotus var som störst inom F1 visste ju även de yngre vad det var för en bil.

F.d ägare till 2st. Esprit S3 -86, en röd och en vit.
Lotus Elise S -07
F.n ej Lotus ägare
---------------------------------------------------
Micke T.