Garageplats uthyres (Helsingborg)

Vill du sälja din Lotus, eller kanske något annat som har bilen att göra? Lägg då in en annons här.
Post Reply
User avatar
Stefan_A
Moderator
Posts: 1842
Joined: Wed 13 Dec, 2006 18:38
Location: Saltsjö-Boo

Garageplats uthyres (Helsingborg)

Post by Stefan_A »

Det finns en plats ledig i garaget där jag har mina bilar. Ca 20 minuter från centrala Helsingborg. Platsen har billyft och tillgång till tryckluft och 3-fas. Jag har hyrt platser där flera år och det har fungerat bra, lugnt och bra, ordning och reda. Hyresvärden bor i anslutning till garaget. Platsen kostar 1500 kr/mån.

Hör av dig via pm/telefon/e-mail så förmedlar jag kontaktuppgifter.
Stefan Axelsson

Blogg: https://stefansmodellbilar.wordpress.com

Opel Speedster -01 :: såld
Lotus Evora S -12 :: såld
Lotus Esprit S3 -84 :: såld
Lotus Elan S2 -94 :: såld
Jaguar F-Type -13 :: Leksak
Mini Cooper S -20 :: Bruksbil
Post Reply