LHD - Elise-Toyota/Speedster chassi, s-rack + några bärarmar

Vill du sälja din Lotus, eller kanske något annat som har bilen att göra? Lägg då in en annons här.
Post Reply
User avatar
Josen
Forumveteran
Posts: 373
Joined: Wed 20 Jan, 2010 13:31
Location: Göteborg

LHD - Elise-Toyota/Speedster chassi, s-rack + några bärarmar

Post by Josen »

Joachim Osbeck
S2 111s 2002 ( rejsa tråd )
SPVM Roadsport B -> 2011 1:a, 2012 2:a, 2013 1:a
User avatar
Josen
Forumveteran
Posts: 373
Joined: Wed 20 Jan, 2010 13:31
Location: Göteborg

Re: LHD - Elise-Toyota/Speedster chassi, s-rack + några bärarmar

Post by Josen »

sålt...
Joachim Osbeck
S2 111s 2002 ( rejsa tråd )
SPVM Roadsport B -> 2011 1:a, 2012 2:a, 2013 1:a
Post Reply