Peter Ternströms Exige S (V6) till salu

Vill du sälja din Lotus, eller kanske något annat som har bilen att göra? Lägg då in en annons här.
Post Reply
User avatar
Göran
Svårt Lotus-beroende
Posts: 1563
Joined: Sat 02 Nov, 2002 11:43
Location: Värmdö

Peter Ternströms Exige S (V6) till salu

Post by Göran »

Såg just det här från Autolife:

"Peters Lotus Exige S (V6) är till salu!

Efter två säsonger i trogen tjänst är det dags att sälja Peters Lotus Exige S. Med 350 hästar och en vikt på strax över 1000 kilo är det en riktig raket. Top Gear tycker att det är världens näst roligaste bil. (Den roligaste är Pagani Zonda). Bilen är i mycket gott skick, har gått 6000 mil och är din för bara 495 000 SEK. Det är 100 000 SEK billigare än den billigaste på Mobile.de. Intresserad? Kontakta Peter:
>> peter@granturismo.org / 070-5300689"
Göran Forslund
Lotus Evora S SR -13 (sedan 2015)
Tidigare Lotus Elise S1 i 17 år
Finn
Forumveteran
Posts: 438
Joined: Sat 07 Oct, 2006 16:12

Re: Peter Ternströms Exige S (V6) till salu

Post by Finn »

Läste i Teknikens värld (tror jag det var) att han ångrade sig. Han skall behålla bilen livet ut :lol:
Post Reply