Omdömen om Lotus

Här pratar vi om allt som har med Lotus eller andra sportbilar att göra.
Post Reply
User avatar
Göran
Svårt Lotus-beroende
Posts: 1563
Joined: Sat 02 Nov, 2002 11:43
Location: Värmdö

Omdömen om Lotus

Post by Göran »

Jag och några till av oss fick ett email från Auto Motor & Sport. Det vore kul om så många som möjligt gav sitt omdöme!

Hej!

Jag behöver din hjälp!
Vi behöver fler ägarbetyg på Lotus.

Vi jobbar just nu med en serie artiklar där vi utgår från ägarbetygen, hur är det med körglädje, driftsäkerhet, ekonomi och så vidare för olika varumärken.

Jag vet att du satt betyg på en Lotus tidigare, kanske kör du en i dag. Oavsett vilket, vill vi gärna att du sätter betyg på din bil – dina bilar!

Här är länken:

http://www.automotorsport.se/begenkat/


Stort tack!

Alrik Söderlind

Alrik Söderlind
Editor in Chief auto motor & sport

Egmont Publishing AB

Besök: Pyramidvägen 7
Postadress: 169 91 Solna

Växel: +46 8 692 01 00
Direkt: +46708180180
Mobil: 0046-708 180180

alrik.soderlind@automotorsport.se
www.egmontpublishing.se
Göran Forslund
Lotus Evora S SR -13 (sedan 2015)
Tidigare Lotus Elise S1 i 17 år
User avatar
Stefan_A
Moderator
Posts: 1842
Joined: Wed 13 Dec, 2006 18:38
Location: Saltsjö-Boo

Re: Omdömen om Lotus

Post by Stefan_A »

Done!
Stefan Axelsson

Blogg: https://stefansmodellbilar.wordpress.com

Opel Speedster -01 :: såld
Lotus Evora S -12 :: såld
Lotus Esprit S3 -84 :: såld
Lotus Elan S2 -94 :: såld
Jaguar F-Type -13 :: Leksak
Mini Cooper S -20 :: Bruksbil
Post Reply