Premiär

Här pratar vi om allt som har med Lotus eller andra sportbilar att göra.
Post Reply
User avatar
Larsson
Forumveteran
Posts: 717
Joined: Fri 31 Aug, 2012 18:50
Location: Vinslöv

Premiär

Post by Larsson »

Idag har vi haft sol och 16 grader varmt så det fick bli en premiärtur med Excelen
Attachments
Excel.jpg
Fredrik Larsson
0734-141498
fredrik.larsson@fasab.se
Lotus Super Seven S2 -68
Lotus Europa S2 -68
Marcos GT 3-Litre -71
Lotus Elan +2 -73
Lotus Elan S2 -95
User avatar
STELL
Svårt Lotus-beroende
Posts: 1059
Joined: Wed 08 Jan, 2003 11:12
Location: STOCKHOLM

Re: Premiär

Post by STELL »

Grattis :steer:
STELLAN

2 X EXCEL SE -88
1 X ELISE -01 (DOTTER)
Medlem #236
Post Reply