Vill du sälja din Lotus, eller kanske något annat som har bilen att göra? Lägg då in en annons här.
-
Graf Orlok
- Forumveteran
- Posts: 395
- Joined: Thu 26 Jul, 2012 22:16
- Location: Täby, Stockholm
Post
by Graf Orlok »
Oj vad fin! Och vilka otroligt charmiga gräshoppeögon den har. Fantastisk, och vilket skick!
Staffan Linder
Sekreterare LCCS
--Lotus Exige Sport 350 - 2017--