Här kan du läsa om våra bilar och hur vi förbättrar dem.
AndreazK
Användare
Posts: 23 Joined: Thu 06 Nov, 2014 10:36
Location: Olofstorp
Post
by AndreazK » Tue 09 Dec, 2014 13:19
Hej!
Kliandet efter en Lotus är nu fixat :) har precis kommit överens och inhandlat en Exige.
Det återstår bara att hämta hem maskinen från Mjölby till GBG.
Är det inte snart vår????
Mvh
Andreas
Attachments
STELL
Svårt Lotus-beroende
Posts: 1059 Joined: Wed 08 Jan, 2003 11:12
Location: STOCKHOLM
Post
by STELL » Tue 09 Dec, 2014 13:48
Grattis
STELLAN
2 X EXCEL SE -88
1 X ELISE -01 (DOTTER)
Medlem #236
Laggen
Stamgäst
Posts: 78 Joined: Thu 29 Aug, 2013 04:30
Location: Östergötland
Post
by Laggen » Tue 09 Dec, 2014 14:08
Grattis!!
Laggen
Göran
Svårt Lotus-beroende
Posts: 1563 Joined: Sat 02 Nov, 2002 11:43
Location: Värmdö
Post
by Göran » Tue 09 Dec, 2014 19:59
Du kommer att komma ihåg ditt beslut som det bästa du någonsin fattat! I alla fall gällande allt som inte har med maänniskor att göra.........
"Ha så kul" tänkte jag avsluta med men kom på att det var en meningslös fras. Det är ju omöjligt att inte ha det.......
Göran Forslund
Lotus Evora S SR -13 (sedan 2015)
Tidigare Lotus Elise S1 i 17 år
Graf Orlok
Forumveteran
Posts: 395 Joined: Thu 26 Jul, 2012 22:16
Location: Täby, Stockholm
Post
by Graf Orlok » Tue 09 Dec, 2014 23:32
Tror inte du kommer bli besviken. En underbar bil!
Grattis!
Staffan Linder
Sekreterare LCCS
--Lotus Exige Sport 350 - 2017 --
AndreazK
Användare
Posts: 23 Joined: Thu 06 Nov, 2014 10:36
Location: Olofstorp
Post
by AndreazK » Wed 10 Dec, 2014 22:37
Tackar för det :)
Nu är det bestämt, skall hyra kärra och åka till Mjölby nästa vecka..... en liten avtvättning efter resan, och inställning i förvaring.... och en lååång väntan på våren....
STELL
Svårt Lotus-beroende
Posts: 1059 Joined: Wed 08 Jan, 2003 11:12
Location: STOCKHOLM
Post
by STELL » Wed 10 Dec, 2014 23:58
AndreazK
Min bil står och väntar på mig i Södra delarna av Sverige.
Vi har något gemensamt
vi båda önskar en snar vår och sommar
STELLAN
2 X EXCEL SE -88
1 X ELISE -01 (DOTTER)
Medlem #236
AndreazK
Användare
Posts: 23 Joined: Thu 06 Nov, 2014 10:36
Location: Olofstorp
Post
by AndreazK » Thu 18 Dec, 2014 21:11
vi är nog många som väntar på våren
Har precis kommit hem från hämtningen av bilen (puh), blir ju inte mindre sugen...
då blir det till att fördriva tiden med att hitta skruvar å pinaler som kan vara trevliga att ha :)
Mvh, Andreas