Garageplats i Nordvästskåne

Här pratar vi om allt som har med Lotus eller andra sportbilar att göra.
Post Reply
User avatar
Stefan_A
Moderator
Posts: 1842
Joined: Wed 13 Dec, 2006 18:38
Location: Saltsjö-Boo

Garageplats i Nordvästskåne

Post by Stefan_A »

Nu har jag flyttat in mina bilar i ett mek.garage ca 20 min från centrala Helsingborg. Det finns ytterligare en plats ledig, med lyft, om någon Lotusnörd är intresserad. Utöver hyresvärden är det ett par andra bilentusiaster i garaget. Finns även luft och 3-fas. Skicka PM till undertecknad om du är intresserad eller ring mig på tel. 0723-201269 så kan jag förmedla kontakt med hyresvärden. Pris någonstans mellan 1000-1500 kr/mån.
Stefan Axelsson

Blogg: https://stefansmodellbilar.wordpress.com

Opel Speedster -01 :: såld
Lotus Evora S -12 :: såld
Lotus Esprit S3 -84 :: såld
Lotus Elan S2 -94 :: såld
Jaguar F-Type -13 :: Leksak
Mini Cooper S -20 :: Bruksbil
Post Reply