Lotus Europa S2 original säljes

Vill du sälja din Lotus, eller kanske något annat som har bilen att göra? Lägg då in en annons här.
Post Reply
Steffe83
Användare
Posts: 1
Joined: Mon 08 Sep, 2014 23:15

Lotus Europa S2 original säljes

Post by Steffe83 »

Hej säljer nu min Lotus Europa s2 som är helt restaurerad 2008 till originalskick.
Bilen är i mycket fint skick och är precis ny besiktigad 2014-09-08 helt utan anmärkning.

Bilen har gått 2552 miles.

Motonr 697-04 nr 2421
Vx-låda Typ 336-56 nr 1766

Bilder medföljer på restaureringen.

Prisidé 180 000kr eller bud.
Alla seriösa bud beaktas men kom ihåg att detta är en speciell bil och det finns ingen till salu vid skrivandes stund.

Ring mig på 0704789273 eller maila på fre.99de25@gmail.com

Kan inte bifoga några bilder då de är för stora så ring eller maila mig.

Bifogar en länk till min annons. http://www.blocket.se/stockholm/Lotus_E ... ?ca=11&w=1
Post Reply