Tack alla! - Arlanda Bilfestival 2014
Re: Tack alla! - Arlanda Bilfestival 2014
Ser ut som att ni hade en trevlig dag, kul att det händer något i Stockholmstrakten också! Hoppas detta kan vara starten på något nytt med återkommande aktiviteter. Det krävs dock att flera eldsjälar engagerar sig och kan hjälpas åt annars blir det snabbt övermäktigt. Framför allt när hobbyn skall kombineras med jobb och familjeliv.
Stefan Axelsson
Blogg: https://stefansmodellbilar.wordpress.com
Opel Speedster -01 :: såld
Lotus Evora S -12 :: såld
Lotus Esprit S3 -84 :: såld
Lotus Elan S2 -94 :: såld
Jaguar F-Type -13 :: Leksak
Mini Cooper S -20 :: Bruksbil
Tack alla!
Tänk att Lotus verkar dra till sig trevliga människor
Göran, jag kollade på seloc lösa bells till skivor verkar vara bortkastade pengar!
Rekommendationen verkar vara pagid.... http://forums.seloc.org/viewthread.php? ... pid6658512
Tänk att Lotus verkar dra till sig trevliga människor
Göran, jag kollade på seloc lösa bells till skivor verkar vara bortkastade pengar!
Rekommendationen verkar vara pagid.... http://forums.seloc.org/viewthread.php? ... pid6658512
Last edited by Cat7even on Sun 31 Aug, 2014 22:10, edited 1 time in total.
Johan Lundberg
Uppsala
Elise S1
Uppsala
Elise S1
Stort tack för hjälpen Staffan!
Mycket roligt att så många dök upp och försvarade
LCCS färger
Mycket roligt att så många dök upp och försvarade
LCCS färger
Håkan Bengtsson, Ansvarig för Bankörning LCCS
Tidigare Esprit-frälst men just nu en Honda-Elise S1, Exige 360 Cup, Zero 7 samt Formel Ford 1600 tävlingsbilar Royale RP21, Van Diemen RF76, Reynard F83. Även delägare i frugans Emira

Tidigare Esprit-frälst men just nu en Honda-Elise S1, Exige 360 Cup, Zero 7 samt Formel Ford 1600 tävlingsbilar Royale RP21, Van Diemen RF76, Reynard F83. Även delägare i frugans Emira
- Graf Orlok
- Forumveteran
Fina bilder Niklas! Undrar just varför jag ser så finurlig ut när jag blir intervjuad...
Även bilderna från Lisa, Lasse och Göran är sköna. Men Lisa, du plåtade väl en hel del mer?
Även bilderna från Lisa, Lasse och Göran är sköna. Men Lisa, du plåtade väl en hel del mer?
Staffan Linder
Sekreterare LCCS
--Lotus Exige Sport 350 - 2017--
Sekreterare LCCS
Jo nog tog jag en del bilder, fast det mesta jag har fotat har andra redan lagt upp liknade bilder på. :)
Givetvis lägger jag upp bilderna från min kamera också.
Givetvis lägger jag upp bilderna från min kamera också.
- Attachments
-
- image.jpg (81.2 KiB) Viewed 13895 times
-
- image.jpg (41.51 KiB) Viewed 13894 times
-
- image.jpg (126.75 KiB) Viewed 13893 times
Lisa Hansson
Lotus Elise s2
Lotus Elise s2
Antar jag gör något fel som inte får in fler än tre bilder per inlägg..?
- Attachments
-
- image.jpg (58.99 KiB) Viewed 13880 times
-
- image.jpg (71.55 KiB) Viewed 13879 times
-
- image.jpg (60.8 KiB) Viewed 13880 times
Lisa Hansson
Lotus Elise s2
Lotus Elise s2
Nej, av någon anledning är tre en begränsning per inlägg.Zkrappie wrote:Antar jag gör något fel som inte får in fler än tre bilder per inlägg..?
Göran Forslund
Lotus Evora S SR -13 (sedan 2015)
Tidigare Lotus Elise S1 i 17 år
Lotus Evora S SR -13 (sedan 2015)
Tidigare Lotus Elise S1 i 17 år
Ett alternativ är att du lägger bilderna på Flickr och sedan länkar till dem. Det är så jag gör numera. Finns även andra liknande tjänster såsom imgur och photobucket.
Stefan Axelsson
Hej!
Vill bara säga att det var en mycket trevlig tillställning och jag räknar med att komma tillbaka nästa år. Förhoppningsvis med en nylackerad frontspoiler/kofångare som ska glänsa lång väg.
Ett stort tack även till Staffan som ordnade allt kanon.
Vill bara säga att det var en mycket trevlig tillställning och jag räknar med att komma tillbaka nästa år. Förhoppningsvis med en nylackerad frontspoiler/kofångare som ska glänsa lång väg.
Ett stort tack även till Staffan som ordnade allt kanon.
Mvh/Andreas
Esprit Turbo SE "sport 300" -91
Esprit Turbo SE "sport 300" -91
Aaah, nu vet jag hur man lägger upp bilder.. :)
Här kommer tre till..

Här kommer tre till..

Lisa Hansson
Lotus Elise s2
Lotus Elise s2
- Graf Orlok
- Forumveteran
Härligt Lisa! Kanonfina bilder.
Och kul att alla inblandade upplevde tillställningen som lyckad. Det gör vi om nästa år! Och jag hjälper gärna till igen, Håkan!
Tror att den där uppladdningsfunktionen är tänkt att fungera även om man själv lämnar forumet/tar ner sina bilder på nätet osv. Dessutom kan man med den funktionen begränsa storleken, och därmed även uppladningstider för folk med långsamma uppkopplingar och mindre skärmar. Känns iof väldigt forntida med en sån funktion idag, men det är i alla fall min teori.
Och kul att alla inblandade upplevde tillställningen som lyckad. Det gör vi om nästa år! Och jag hjälper gärna till igen, Håkan!
Tror att den där uppladdningsfunktionen är tänkt att fungera även om man själv lämnar forumet/tar ner sina bilder på nätet osv. Dessutom kan man med den funktionen begränsa storleken, och därmed även uppladningstider för folk med långsamma uppkopplingar och mindre skärmar. Känns iof väldigt forntida med en sån funktion idag, men det är i alla fall min teori.
Staffan Linder
Sekreterare LCCS
Sekreterare LCCS
Superfina bilder Lisa (även om det var lite för mycket rött i mitten)! Jag föreslår att du skickar dem till vår redaktör Dane, för t ex den första bilden som är i höjdformat skulle kunna bli en bra förstasida på Winners Choice.
Olle Odsell, klubbordf med numera bara två Elise; en -00 (Serie 1) och en -01 (dotter), Evora S -12, Volvo C70 -06 till hustrun, Volvo V60 till vardags, Volvo C30 för dottern och en Bürstner husbil.