Tjena!
Jag har lite bromsdetaljer som jag tänkte göra mig av med.
Delarna köpte jag nya för några månader sedan då jag satte ihop ett eget bromkitt bak på min Mr-s,
Skivor/nav samt 2kolvs ok har suttit på bilen och provkörts, sedan monterats av då jag beslutat mig för att sälja bygget och byts platform.
Det som är till salu är.
Ap racing 2 kolvs ok + nya standard belägg.
Ap racing 2 delade slitzade skivor med Nitron bells. ( 295x25 )
Performance friction 08 belägg, helt oanvända och i förpackning.
Har även 2 st custom handbromsok från hispec som passar dessa skivor om någon är intresserad av dessa?
http://www.garaget.org/mypage/gallery_i ... ge=2268472
http://www.garaget.org/mypage/gallery_i ... ge=2268470
http://www.garaget.org/mypage/gallery_i ... ge=2268471
Så till lite priser.
SÅLDA-Performance friction 08 belägg - 1300kr SÅLDA
Ap racing 2kolvs ok inkl belägg - 5500kr
Hispec handbromsok för 295x25 skiva - 2000kr
Ap racing skivor inkl Nitron bells 295x25 - 5700kr
Kan skickar och finns att hämtas i lysekil.
Med vänlig hälsning,
Robert
Nya bromsdelar elise/exige- performance friction/AP/Nitron.
Nya bromsdelar elise/exige- performance friction/AP/Nitron.
Last edited by Ikrana on Thu 28 Aug, 2014 15:23, edited 1 time in total.
/Robert
Re: Nya bromsdelar elise/exige- performance friction/AP/Nitron.
Uppar denna.
Ni som är intresserade och seriösa, hör av er on ni har frågor, vid köp av lite mer delar bjuder jag på frakten.
Ni som är intresserade och seriösa, hör av er on ni har frågor, vid köp av lite mer delar bjuder jag på frakten.
/Robert