Hej,
Har en harnessbar till en Opel Speedster/VX220 att sälja, tillsammans med två stycken fyrpunkts Willans-bälten. Grejorna är i mkt fint skick, men bältenas FIA-datum gick ut 2013. Ska dock fortfarande vara ok att använda i svensk racing.
2500kr för allt. Finns i Göteborg.
mvh/Ragnar
Harness-bar + 2st 4-punkt Willans bälten till VX200/Speedste
Re: Harness-bar + 2st 4-punkt Willans bälten till VX200/Speedste
Hej
Har du fortfarande bälten och stång kvar? Är du villig att skicka till Björnlunda i Södermanland?
Mvh
Niklas K
Har du fortfarande bälten och stång kvar? Är du villig att skicka till Björnlunda i Södermanland?
Mvh
Niklas K
Re: Harness-bar + 2st 4-punkt Willans bälten till VX200/Speedste
Visst kan jag skicka dom, men det tillkommer såklart kostnaden för frakt. Sakerna ligger redan inslagna i ett paket, kan forska i vad det skulle kosta att skicka med posten.Kanngard wrote:Hej
Har du fortfarande bälten och stång kvar? Är du villig att skicka till Björnlunda i Södermanland?
Mvh
Niklas K
mvh/Ragnar
Lotus Exige Cup 240 '06
Re: Harness-bar + 2st 4-punkt Willans bälten till VX200/Speedste
Självklart att man står för trasportkostnaden.
Kolla up vad kostnaden blir så köper jag dom gärna!
Min adress är Granvägen 17 64650 Björnöunda.
Kolla up vad kostnaden blir så köper jag dom gärna!
Min adress är Granvägen 17 64650 Björnöunda.