Göran,
Inget är planerat ännu, annat än att vi ska ditt.
Vi har ju halva släkten i Karlskoga (Ullas) dessutom;-)
Vi räknar med att ta med delar av klubb-shopen också.
Alla från Stockholmstrakten som är intresserade att komma dit kan väl skriva en rad här, så får vi se om vi kan få till en gemensam färd.
Håkan Bengtsson, Ansvarig för Bankörning LCCS
Tidigare Esprit-frälst men just nu en Honda-Elise S1, Exige 360 Cup, Zero 7 samt Formel Ford 1600 tävlingsbilar Royale RP21, Van Diemen RF76, Reynard F83. Även delägare i frugans Emira
Jag var där förra året. Det var riktigt bra racing då. Men jag såg varken dig eller "släkten"
Kanonloppet har väl tappat STCC till i år(?) och det verkar lite tveksamt vad det blir för klasser över huvud taget.
Jag får se när det närmar sig.....
Göran Forslund
Lotus Evora S SR -13 (sedan 2015)
Tidigare Lotus Elise S1 i 17 år
Jag kommer att finnas på plats under Lördagen den 16/8 med en av mina Esprit samt delar ur klubbshopen.
Om några vill samköra från Stockholm så måste ni ordna med detta utan mig. Jag är där redan på fredag kväll...
Tidigare Esprit-frälst men just nu en Honda-Elise S1, Exige 360 Cup, Zero 7 samt Formel Ford 1600 tävlingsbilar Royale RP21, Van Diemen RF76, Reynard F83. Även delägare i frugans Emira
Håkan,
Har du meddelat att LCCS kommer att vara där så att vi får gratis inträde och parkering??
Jag funderar starkt på att åka till Karlskoga på söndag.
Göran Forslund
Lotus Evora S SR -13 (sedan 2015)
Tidigare Lotus Elise S1 i 17 år
Hej Göran
Jag har anmält oss med "ca 10 bilar".
Återstår att se om det blir några fler än du & jag som dyker upp
Det blev i alla fall en Lotus på plats...
En vinnare så klart
Attachments
Göran,
Jag var helt enkelt bäst.... bland Lotusarna
Attachments