I väntan på sommaren.

Här pratar vi om allt som har med Lotus eller andra sportbilar att göra.
Post Reply
User avatar
Rickard
Svårt Lotus-beroende
Posts: 1189
Joined: Mon 15 Sep, 2003 11:28
Location: Jönköping.
Contact:

I väntan på sommaren.

Post by Rickard »

Såhär mitt i vintern, när längtan till sommaren och sportbilssäsongen är som svårast sker det ju en hel del i garagen runt om i landet.
Så därför tänkte jag slå ett slag för att fler medlemmar delar med sig av sina projekt å renoveringar.
Sätt er en stund och skriv en artikel till vår fantastiska klubbtidning.

Det behövs alltid material och vår eminenta redaktör Dane drar ett alltför tungt lass själv, så sätt i gång nu och skriv lite.
Omdöme får man av erfarenhet, erfarenhet får man av dåligt omdöme...

Min ständigt föränderliga leksakslåda innehåller:
Maserati Granturismo
Ferrari 308 GTS QV
Alfa Romeo Giulia Sprint GT
Alfa Romeo 1600 GTJ
Honda S800
Laverda 750 SF1

Å en hel del annat.
redfox
Stamgäst
Posts: 25
Joined: Tue 13 Aug, 2013 17:28
Location: Köpenhamn

Re: I väntan på sommaren.

Post by redfox »

Hej Rickard,

Må hellere se at få skrevet lidt om min Esprit SE, som jeg købte af Håkan. Men jeg ser i din tekst, at du også kører Laverda? Det samme gør jeg igennem mange år, på en Laverda SFC1000.
Nå, men tibage til skriveriet ;)

Venlige hilsener,
Jacques.
Jacques
User avatar
Rickard
Svårt Lotus-beroende
Posts: 1189
Joined: Mon 15 Sep, 2003 11:28
Location: Jönköping.
Contact:

Re: I väntan på sommaren.

Post by Rickard »

Alla riktiga motorcyklar kommer från Italien och dom allra bästa av dessa heter Laverda :-D
Omdöme får man av erfarenhet, erfarenhet får man av dåligt omdöme...

Min ständigt föränderliga leksakslåda innehåller:
Maserati Granturismo
Ferrari 308 GTS QV
Alfa Romeo Giulia Sprint GT
Alfa Romeo 1600 GTJ
Honda S800
Laverda 750 SF1

Å en hel del annat.
Post Reply