VINTER.

Här pratar vi om allt som har med Lotus eller andra sportbilar att göra.
Post Reply
User avatar
EXCEL,PATRIK.
Forumveteran
Posts: 643
Joined: Mon 17 Feb, 2003 12:25
Location: Genarp, Skåne.

VINTER.

Post by EXCEL,PATRIK. »

Hej.
Då var det vinter och Lotusen ska in i mobbförådet för denna säsongen.
I år följer Marinas Volvo med och ska vila över vintern bredvid Lotusen.
Nu ser vi inte bilarna förrän till våren.

Hälsningar
Patrik
Attachments
bild vinter.jpg
Excel SE 1987, Midas Gold MK3 1987, Austin mini 1275GT 1975. Triumph tiger T110 1954.
User avatar
STELL
Svårt Lotus-beroende
Posts: 1059
Joined: Wed 08 Jan, 2003 11:12
Location: STOCKHOLM

Re: VINTER.

Post by STELL »

Nästa gång du ser Lotusen, så är det stigande temperaturer ute, och inte så långt till 41:a Sportvagnsmeetinget. :-D
STELLAN

2 X EXCEL SE -88
1 X ELISE -01 (DOTTER)
Medlem #236
User avatar
EXCEL,PATRIK.
Forumveteran
Posts: 643
Joined: Mon 17 Feb, 2003 12:25
Location: Genarp, Skåne.

Re: VINTER.

Post by EXCEL,PATRIK. »

Helt sant, men det känns långt borta.

Hälsningar
Patrik
Excel SE 1987, Midas Gold MK3 1987, Austin mini 1275GT 1975. Triumph tiger T110 1954.
Post Reply