Hej.
Då var det vinter och Lotusen ska in i mobbförådet för denna säsongen.
I år följer Marinas Volvo med och ska vila över vintern bredvid Lotusen.
Nu ser vi inte bilarna förrän till våren.
Hälsningar
Patrik
VINTER.
- EXCEL,PATRIK.
- Forumveteran
- Posts: 643
- Joined: Mon 17 Feb, 2003 12:25
- Location: Genarp, Skåne.
VINTER.
Excel SE 1987, Midas Gold MK3 1987, Austin mini 1275GT 1975. Triumph tiger T110 1954.
Re: VINTER.
Nästa gång du ser Lotusen, så är det stigande temperaturer ute, och inte så långt till 41:a Sportvagnsmeetinget. 
STELLAN
2 X EXCEL SE -88
1 X ELISE -01 (DOTTER)
Medlem #236
2 X EXCEL SE -88
1 X ELISE -01 (DOTTER)
Medlem #236
- EXCEL,PATRIK.
- Forumveteran
- Posts: 643
- Joined: Mon 17 Feb, 2003 12:25
- Location: Genarp, Skåne.
Re: VINTER.
Helt sant, men det känns långt borta.
Hälsningar
Patrik
Hälsningar
Patrik
Excel SE 1987, Midas Gold MK3 1987, Austin mini 1275GT 1975. Triumph tiger T110 1954.