Hur gör ni andra Stockholms-Lotusianer?
Serviceverkstad i Stockholmstrakten
- Graf Orlok
- Forumveteran
- Posts: 395
- Joined: Thu 26 Jul, 2012 22:16
- Location: Täby, Stockholm
Serviceverkstad i Stockholmstrakten
Finns det någon som kan göra kvalificerade Lotus-jobb i Stockholmstrakten? Jag varken kan eller vill köra ända ner till Trelleborg eller Göteborg bara för att göra den årliga servicen, men jag vill gärna ha en stämpel i boken. Och när något händer, var kan man vända sig?
Hur gör ni andra Stockholms-Lotusianer?

Hur gör ni andra Stockholms-Lotusianer?
Staffan Linder
Sekreterare LCCS
--Lotus Exige Sport 350 - 2017--
Sekreterare LCCS
--Lotus Exige Sport 350 - 2017--
Re: Serviceverkstad i Stockholmstrakten
Hej Staffan!
Själv har jag en esprit och anlitar en kille som heter Lasse Wickenberg för större servicearbeten. Enormt kunnig på espriter, och dessutom mycket trevlig och serviceminded. Om Lasse har samma kunskap om övriga lotusmodeller vet jag ej. Men om du vill ha en auktoriserad lotusverkstad med stämpel i boken har jag inget förslag i närheten av Stockholm.
Mvh/Andreas
Själv har jag en esprit och anlitar en kille som heter Lasse Wickenberg för större servicearbeten. Enormt kunnig på espriter, och dessutom mycket trevlig och serviceminded. Om Lasse har samma kunskap om övriga lotusmodeller vet jag ej. Men om du vill ha en auktoriserad lotusverkstad med stämpel i boken har jag inget förslag i närheten av Stockholm.
Mvh/Andreas
Mvh/Andreas
Esprit Turbo SE "sport 300" -91
Esprit Turbo SE "sport 300" -91
Re: Serviceverkstad i Stockholmstrakten
Hej Staffan
Jag tror att du träffade Lasse (pearl vit Esprit) när vi körde vår Stockholms-runda i höstas.
Otroligt duktig och noggrann. Ingen annan får pilla på våra bilar...
Jag tror att du träffade Lasse (pearl vit Esprit) när vi körde vår Stockholms-runda i höstas.
Otroligt duktig och noggrann. Ingen annan får pilla på våra bilar...
Håkan Bengtsson, Ansvarig för Bankörning LCCS
Tidigare Esprit-frälst men just nu en Honda-Elise S1, Exige 360 Cup, Zero 7 samt Formel Ford 1600 tävlingsbilar Royale RP21, Van Diemen RF76, Reynard F83. Även delägare i frugans Emira

Tidigare Esprit-frälst men just nu en Honda-Elise S1, Exige 360 Cup, Zero 7 samt Formel Ford 1600 tävlingsbilar Royale RP21, Van Diemen RF76, Reynard F83. Även delägare i frugans Emira
- Graf Orlok
- Forumveteran
- Posts: 395
- Joined: Thu 26 Jul, 2012 22:16
- Location: Täby, Stockholm
Re: Serviceverkstad i Stockholmstrakten
Det låter ju toppen! Tack för tipset.
Staffan Linder
Sekreterare LCCS
--Lotus Exige Sport 350 - 2017--
Sekreterare LCCS
--Lotus Exige Sport 350 - 2017--