Goodwood Revival 2013!

Här pratar vi om allt som har med Lotus eller andra sportbilar att göra.
Post Reply
User avatar
tomakarl
Forumberoende
Posts: 192
Joined: Fri 19 Nov, 2010 18:51
Location: Linköping

Goodwood Revival 2013!

Post by tomakarl »

Och då var biljetterna bokade till Goodwood Revival 2013!!
Det ska bli så otroligt roligt!!
Första gången för mig, någon som har några tips?
Jag var på Goodwood Festival of Speed 2011, och det var helt fantastiskt.

Någon mer som ska dit?
Tomas Karlsson

Porsche Cayman S -10
Har tidigare ägt: Lotus Elise Type 25 -02, Jaguar XK8, MGF, Triumph Spitfire, MGB........
pierre.a
Forumberoende
Posts: 106
Joined: Wed 21 Apr, 2010 08:51
Location: Mjölby

Re: Goodwood Revival 2013!

Post by pierre.a »

Såklart man ska dit!
Var ju där förra året och gjorde det stora misstaget att bara boka två dagar, men det gör vi inte om igen i år...

Pierre
Post Reply