Finalen i årets F1 ser ut att bli hur spännande som helst. Vettel och Alonso slåss till sista blodsdroppen om segern, och Lotus med Kimi Räikkönen har möjlighet att ta en pallplats. KAK's Västra avdelning ordnar visning av finalen på storbilds-TV på Gokartcentralen, Bergslagsgatan 6, nära Centralen mitt i Göteborgs centrum, och det finns nog plats för några LCCS medlemmar också.
Tävlingen börjar kl 16.30 men kom gärna innan och värm upp med lite gokart och ta en kaffe med fralla! Kartarna är eldrivna så det är tyst och miljövänligt. För att titta på F1 finalen kl 16.30 – 18.30 och få kaffe eller läsk med fralla så betalar du bara 100 kr.
Gokart kostar 130kr för 8min, 2 heat à 8min 240kr eller 3 heat à 8min 345kr.
Det finns bara plats för 30 personer så vi vill ha in anmälan snarast. Det är först till kvarn som gäller! Anmälan till: info@kak.se
Mer info om Gokartcentralen finns på: www.gokartcentralen.se Frågor till mig på tel 0708-205091.
Se F1-finalen på söndag 25/11 på storbilds-TV i Göteborg
Se F1-finalen på söndag 25/11 på storbilds-TV i Göteborg
Olle Odsell, klubbordf med numera bara två Elise; en -00 (Serie 1) och en -01 (dotter), Evora S -12, Volvo C70 -06 till hustrun, Volvo V60 till vardags, Volvo C30 för dottern och en Bürstner husbil.