Här pratar vi om allt som har med Lotus eller andra sportbilar att göra.
-
STELL
- Svårt Lotus-beroende
- Posts: 1059
- Joined: Wed 08 Jan, 2003 11:12
- Location: STOCKHOLM
Post
by STELL »
Äntligen har boken om bilen som fick mig att falla in i Lotusträsket en gång i tiden kommit
http://cdon.se/b%c3%b6cker/wagstaff%2c_ ... l-20401107
Den finns säkert på fler ställen

STELLAN
2 X EXCEL SE -88
1 X ELISE -01 (DOTTER)
Medlem #236
-
Stefan_A
- Moderator
- Posts: 1842
- Joined: Wed 13 Dec, 2006 18:38
- Location: Saltsjö-Boo
Post
by Stefan_A »
Ser fram emot ett bidrag till hemsidan om du köper boken. Det finns som alla(?) känner till en avdelning med bokrecensioner där;
>Länk<
Stefan Axelsson
Blogg: https://stefansmodellbilar.wordpress.com
Opel Speedster -01 :: såld
Lotus Evora S -12 :: såld
Lotus Esprit S3 -84 :: såld
Lotus Elan S2 -94 :: såld
Jaguar F-Type -13 :: Leksak
Mini Cooper S -20 :: Bruksbil
-
STELL
- Svårt Lotus-beroende
- Posts: 1059
- Joined: Wed 08 Jan, 2003 11:12
- Location: STOCKHOLM
Post
by STELL »
Jag beställde boken innan jag skrev inlägget.

STELLAN
2 X EXCEL SE -88
1 X ELISE -01 (DOTTER)
Medlem #236
-
tomakarl
- Forumberoende
- Posts: 192
- Joined: Fri 19 Nov, 2010 18:51
- Location: Linköping
Post
by tomakarl »
Tomas Karlsson
Porsche Cayman S -10
Har tidigare ägt: Lotus Elise Type 25 -02, Jaguar XK8, MGF, Triumph Spitfire, MGB........
-
STELL
- Svårt Lotus-beroende
- Posts: 1059
- Joined: Wed 08 Jan, 2003 11:12
- Location: STOCKHOLM
Post
by STELL »
STELLAN
2 X EXCEL SE -88
1 X ELISE -01 (DOTTER)
Medlem #236