Elise som transportfordon !!??

Här pratar vi om allt som har med Lotus eller andra sportbilar att göra.
Post Reply
User avatar
STELL
Svårt Lotus-beroende
Posts: 1059
Joined: Wed 08 Jan, 2003 11:12
Location: STOCKHOLM

Elise som transportfordon !!??

Post by STELL »

STELLAN

2 X EXCEL SE -88
1 X ELISE -01 (DOTTER)
Medlem #236
User avatar
Nillet
Forumadministratör
Posts: 3660
Joined: Sun 01 Aug, 2004 08:51
Location: Eslöv, Skåne
Contact:

Re: Elise som transportfordon !!??

Post by Nillet »

@Bjarne Ser redan framför mig hur detta skall testas på "miss Sophie".
Niklas (forum-admin)
Westfield SEIW - http://www.nillet.com
http://www.ellensagentur.se
User avatar
Puttriken
Forumberoende
Posts: 256
Joined: Sat 08 Jan, 2011 21:28
Location: Helsingborg

Re: Elise som transportfordon !!??

Post by Puttriken »

Haha  :up:
Det hade varit roligt att ha en minihusvagn i matchande färg att ha som man kan dra efter Elisen.
Patrik Törnqvist, Helsingborg.
Image
Ex ägare till bilen ovan, Elise 135 Sport -99
User avatar
DJ
Moderator
Posts: 855
Joined: Thu 05 Dec, 2002 08:37
Location: NL

Re: Elise som transportfordon !!??

Post by DJ »

Ett annat alternativ :lol:
Attachments
TowBar2.jpg
TowBar2.jpg (137.73 KiB) Viewed 5676 times
TowBar1.jpg
TowBar1.jpg (118.69 KiB) Viewed 5682 times
_____________________________________

Daniel
Lotuslös :(
Post Reply