Fick nyss reda på att välrenommerade Pean Sweden, med
Per Stacke i spetsen, nu kommer att sälja Nitrondämpare
i Sverige. Jag vet att man kommer att sälja Nitron Street Series
(som finns till alla Elise/Exige/Speedster-modellerna) och
tydligen kommer man att anstränga sig för att hålla engelsk
nivå på priserna ! Många lovordar Nitrondämpare, inte minst till
Elise/Exige/Speedster. I GB har man väl varit ledande de senaste
10 åren. Kolla på Nitrons hemsida www.nitron.co.uk eller
direkt hos Per Stacke www.peansweden.com
Min enda kontakt med Per Stacke och Pean är att jag köpt
bromsbelägg till min bil därifrån. Har alltså ingen egen förtjämnst
av denna information. Den service Pean bjuder på är extremt god !
hälsn
Lasse H
Nya stötdämpare ?
Nya stötdämpare ?
Man slutar inte leka för att man blir gammal,
utan man blir gammal för att man slutar leka !
utan man blir gammal för att man slutar leka !
Re: Nya stötdämpare ?
hey lasse.
tak for tipset,behøver et nyt set til min elise til våren...
tak for tipset,behøver et nyt set til min elise til våren...
motorsport går i blodet.......herligt..
niels hansen,malmö
niels hansen,malmö