http://ostgota.lokaltidningen.se/lotusk ... 29549/2002
Kul att vi fick lite uppmärksamhet på årsmötet.
/ Tomas
Årsmötet i media!
Årsmötet i media!
Tomas Karlsson
Porsche Cayman S -10
Har tidigare ägt: Lotus Elise Type 25 -02, Jaguar XK8, MGF, Triumph Spitfire, MGB........
Porsche Cayman S -10
Har tidigare ägt: Lotus Elise Type 25 -02, Jaguar XK8, MGF, Triumph Spitfire, MGB........
Re: Årsmötet i media!
Alltid trevligt när vår hobby uppmärksammas i media.

STELLAN
2 X EXCEL SE -88
1 X ELISE -01 (DOTTER)
Medlem #236
2 X EXCEL SE -88
1 X ELISE -01 (DOTTER)
Medlem #236
Re: Årsmötet i media!
Bra artikel och många roliga bilder. Var det lika bra i papperstidningen?
Olle Odsell, klubbordf med numera bara två Elise; en -00 (Serie 1) och en -01 (dotter), Evora S -12, Volvo C70 -06 till hustrun, Volvo V60 till vardags, Volvo C30 för dottern och en Bürstner husbil.