Man är ju kändis...

Här pratar vi om allt som har med Lotus eller andra sportbilar att göra.
Post Reply
User avatar
Joakim
Moderator
Posts: 680
Joined: Mon 28 Oct, 2002 11:33
Location: Vallentuna

Man är ju kändis...

Post by Joakim »

Blev intervjuad och fick posera framför kameran i lördags när det var banåkning. Dom var grymt imponerade av mina skor( röda Sparco) plus den lilla gulliga lotusen som dom sa.

:loveu:

http://www.kkuriren.se/

PS hur gick det med bilsport??
joakim
SE highwing
Guest

Post by Guest »

Kul med ett reportage, någon man kan ta med sig nästa gång man arrangerar något.

Den ser ju för rolig ut bakifrån!

Image
User avatar
Joakim
Moderator
Posts: 680
Joined: Mon 28 Oct, 2002 11:33
Location: Vallentuna

Post by Joakim »

Smaken e som baken, glöm ej att den är 104cm hög!

Bankörning var dock superkul. Har en länk med en massa bilder http://snutten.mine.nu/gallery/album98 också, dock slutade min dag i att jag med kompis( han som körde) flög av bana rakt ut i spenaten( sida 4 i länken). Vilken sopa... :lol: . Skämt och sido, Europan överstyrde ngt grymt så det blev mera rally än racing för de oinvigda. Dom nya skivbromsarna bak hade en tendens att låsa innan framhjulen vilken också gav fint rallystuk in i kurvorna. Det roligaste var dock att jag kunde hålla mer kvalificerade porschar stången där det var kurvigt, raksträckorna var dock en helt annan sak.

:steer:
joakim
SE highwing
User avatar
Joakim
Moderator
Posts: 680
Joined: Mon 28 Oct, 2002 11:33
Location: Vallentuna

Post by Joakim »

Utökar denna tråd med artikeln från k-kuriren. Fick hem den igår om någon vill läsa( scannad). Finns på min hemsida, klicka på länken nedan.. Som sagt dom var imponerad av mina skor...tihi.

:-D
joakim
SE highwing
Post Reply