Tänkte att det kunde vara ett hjälpmedel för oss i Stockholmstrakten att hålla koll på varandra. Kanske är det någon likasinnad som plötsligt känner för att ta en tur och vill ha Lotus-sällskap.
Jag är själv lite dålig på såna här "gatåka-aktiviteter"... men man kan ju alltid försöka bättra sig tänkte jag.
Gör ett inlägg om ni drar ut nå'ngång och vill ha lite company...
Last edited by Falk on Sat 23 Apr, 2011 20:09, edited 2 times in total.
PeterH wrote:Det enkla valet är ju Brostugan, vad sägs om klockan 15?
Fast vi lär ju inte bli många med denna framförhållningen...
Men en fika på Brostugan kan ju alltid funka. Imorrn vid 15.00-tiden tror jag går bra. Vi kan väl höras om det blir nå't.. Jag är nås normalt på O7O3-267O1O.
PeterH wrote:Det enkla valet är ju Brostugan, vad sägs om klockan 15?
Fast vi lär ju inte bli många med denna framförhållningen...
Men en fika på Brostugan kan ju alltid funka. Imorrn vid 15.00-tiden tror jag går bra. Vi kan väl höras om det blir nå't.. Jag är nås normalt på O7O3-267O1O.
Några andra som hänger på?
På måndag är jag tyvärr out of town så då kan inte jag men jag är öppen för andra ideer också.
Vi kör preliminärt på 15.00 imorgon mej når du på 070-543 02 27
Peter Hällström
You can't handle a car like a human being.... It needs love!
Igår (Lördag) vid ca 11-12 tiden mellan Knivsta och Märsta möter jag en gul Elise /Exige.
Tyvärr satt jag i en Citroen å knappade på GPSen.(Obs på passagerarsidan)
Nu är det vår
Jag kanske kommer till Brostugan å snackar lite i min Volvo.
STELLAN
2 X EXCEL SE -88
1 X ELISE -01 (DOTTER)
Medlem #236
Vi får väl se om vi slår er med antalet deltagare i morgon på västkusten......
Olle Odsell, klubbordf med numera bara två Elise; en -00 (Serie 1) och en -01 (dotter), Evora S -12, Volvo C70 -06 till hustrun, Volvo V60 till vardags, Volvo C30 för dottern och en Bürstner husbil.