Till min förvåning var den riktigt bekväm att köra!!! I de flesta tester läser man att man KÖR en Ferrari, men jag tycker nog att man Åker i en Ferrari (nu körde jag ju inte i 200 kmh men ändå) Lotusen är jobbigare att köra mer skuttig och stötig och.......mmmmmm underbar
Ferrarin känns "tyngre" på vägen men "vipp" testen vinner Lotusen
Ljudet där emot....HUR GÖR FERRARI??????? vad har dom i sin V8???? Guds Tenorkör eller kanske
Sedan är det ju det här med utseendet, en Ferrari utan runda bakljus?hmmm....på bild...nja, i verkligheten....smaskens. En smaksak givetvis men jag ändrade uppfattning i allafall, en Ferrari är läcker utan runda bakljus också.
Sedan har vi ju den roliga biten med bättring av stenskott, infettning och rengörning av lädret m.m. som jag naturligtvis blir tvingad att hjälpa till med
Von Braun hade en väldigt snygg 328 GTS stående hos sig.......undrar om frugan har lämnat in Lottot?
Nä! det får nog bli en Ferrari till mig också en vacker dag (om många år säger min hustru
Ferrarin+Lotus+Hustrun=Bigami