Ser ut på kortet som du just packat upp den ur kartongen!!!
Snygg bil, roligt regnr. som gjort för små pikningar på träffar...
Hoppas inte regnr. är BMW525...
F.d ägare till 2st. Esprit S3 -86, en röd och en vit.
Lotus Elise S -07
F.n ej Lotus ägare
---------------------------------------------------
Micke T.
Trevligt att vi blir ytterligare en S1 exige i landet. Även om din inte är äkta :)
Mystisk vinge som sitter på den karossen. I all fall fästet är inte orginal, orginalfästena pekar rakt upp. Om de är nitiska på besktningen kan det bli problem, en vinge av den storleken är endast godkänd eftersom bilen är helbilsgodkänd med den.
Vill du ha tips hur en orginal ser ut får du gärna komma och titta på min, finns i Malmö.
Trevligt att vi blir ytterligare en S1 exige i landet. Även om din inte är äkta :)
Mystisk vinge som sitter på den karossen. I all fall fästet är inte orginal, orginalfästena pekar rakt upp. Om de är nitiska på besktningen kan det bli problem, en vinge av den storleken är endast godkänd eftersom bilen är helbilsgodkänd med den.
Vill du ha tips hur en orginal ser ut får du gärna komma och titta på min, finns i Malmö.
Hej
tyvärr så är skylten exige upptagen på vv.
Italienarna som hade bilen hade byggt om en del saker, vet inte om jag ska låta vingen vara så eller om jag ska skaffa orginal hållare, får se när jag provmonterar karossen på bilen.
Den kommer att reggas som amatörbygge så det borde nog inte vara några problem.
Jag kommer gärna förbi och kollar på din exige
Lotus Elise s1 med Exige K24/k20 hybrid
Lotus Elise S1 K24
Mini Clubman S