http://www.sportbilen.se/index.php?page ... .php?id=31
Topp 200-listan, bilar maj 2003
Passa på att synas i Lotusen !!!
Förresten hur kommer man ut ur en Elise utan att se ansträngd ut? Jag menar..Står det några människor och tittar så vill man ju inte se ut som om man har magont när man kommer ut ur bilen. Finns det någon bruksanvisning med till bilen "Vik dig på mitten utan att stöna och se ansträngd ut"

F.d ägare till 2st. Esprit S3 -86, en röd och en vit.
Lotus Elise S -07
F.n ej Lotus ägare
---------------------------------------------------
Micke T.
Lotus Elise S -07
F.n ej Lotus ägare
---------------------------------------------------
Micke T.
-
Guest