Då jag flyttar till Malmö i maj, behöver jag en garageplats för min kära Maserati där. Den är entusiastförsäkrad hos LF så max 4 bilar i garaget/buren är det som gäller.
Är det någon på detta eminenta forum som har något att tipsa om?
Tack på förhand!
Maserati 222E ('89) - Sportbilen för soliga sommardagar Mazda MX-3 1.6i ('96) - Roliga jobbpendlarbilen SAAB 9-5 2.3t ('01) - Hästdragar- och långfärdsbilen
Dålig respons här, men kan väl rapportera hur det gått... ;-)
Europark har ett garage vid Värmhemstorget med burplatser och där fanns dessutom lediga platser! 688:- per månad ska dom ha för det, så jag slog till!
Maserati 222E ('89) - Sportbilen för soliga sommardagar Mazda MX-3 1.6i ('96) - Roliga jobbpendlarbilen SAAB 9-5 2.3t ('01) - Hästdragar- och långfärdsbilen
Ja, det är väldigt stor sannolikhet att ni i söder får se min Maserati på träffar och evenemang där! :)
Tyvärr är Maseratiklubben inte så aktiv där nere (än) men vi får väl se vad jag kan dra igång - jag kanske får hänga med er i LCCS (blir tredje bilklubben man blir medlem i isf...) istället, om det är trögt hos mina märkeskompisar?
Ja, jag kommer så klart vara på Skokloster 1 maj och sen styr jag kosan söderut den 3:e. Vi ses!
henrikln wrote:Dålig respons här, men kan väl rapportera hur det gått... ;-)
Europark har ett garage vid Värmhemstorget med burplatser och där fanns dessutom lediga platser! 688:- per månad ska dom ha för det, så jag slog till!
hur stora är burplatserna?
mvh tomi
Lotus Elise s1 med Exige K24/k20 hybrid
Lotus Elise S1 K24
Mini Clubman S