http://www.track-challenge.com/singletest3_e.asp?Car=12
Någon som kört sin Elise på Nürburgring?
Någon som kört sin Elise på Nürburgring?
I sådana fall, vad har ni fått för tider? (Att jämföra med Exige, mfl).
http://www.track-challenge.com/singletest3_e.asp?Car=12
http://www.track-challenge.com/singletest3_e.asp?Car=12
Krister
Boxster S (Lapis Blue)
Boxster S (Lapis Blue)
Jag har varit där flera gånger. Har dock aldrig tagit tid. Delvis pga att man bara får göra ett varv i taget och jag har aldrig förstått hur man kan få en sådan tidtagning "rättvis". Ska man följa skyltningen och sakta in vid hastighetsskyltarna på sista rakan. Eller ska man "stå på hela vägen in på parkeringen"?
Men kul är det.
Varför inte ordna en gemensam LCCS-tripp dit???
Öppet-tiderna 2003 finns på deras Websida http://www.nuerburgring.de/

Men kul är det.
Varför inte ordna en gemensam LCCS-tripp dit???
Öppet-tiderna 2003 finns på deras Websida http://www.nuerburgring.de/
Göran Forslund
Lotus Evora S SR -13 (sedan 2015)
Tidigare Lotus Elise S1 i 17 år
Lotus Evora S SR -13 (sedan 2015)
Tidigare Lotus Elise S1 i 17 år