Här pratar vi om allt som har med Lotus eller andra sportbilar att göra.
-
Guest
Post
by Guest »
Vill göra en liten undersökning om hur gamla/nya bilar ni har.
-
Plus2
- Forumveteran
- Posts: 320
- Joined: Thu 24 Oct, 2002 11:47
- Location: Malmö
-
Contact:
Post
by Plus2 »
"60-70-talet" är väl mer än ett årtionde?
P-O
-
Guest
Post
by Guest »
plus2 wrote:
"60-70-talet" är väl mer än ett årtionde?
P-O
Stämmer, men ni förstår säker vad jag menar
