Jag har haft en ide om ett itressant studiebesök i ett halvår & nu äntligen lyckats med att "bjuda in oss" till Öhlins för ett 2-3 timmar långt studiebesök någon kväll i november.
Detta är verkligen ett tillfälle för alla teknikintresserade i klubben & ett tillfälle som nog inte kommer igen på ett tag så passa på & anmäl er här.
Dom tar emot max 25 personer & studiebesöket kommer ske kvällstid med start 18 eller 19.
Datum är inte spikat än men vi har kommit överens om början av november.
Ni som ä intresserade anmäler ert intresse här & när vi fått ihop tillräckligt många intresserade (minst 10-15 st) så kommer jag boka ett exakt datum med dom ansvariga på Öhlins.
Last edited by Rickard on Wed 01 Nov, 2006 14:51, edited 1 time in total.
Omdöme får man av erfarenhet, erfarenhet får man av dåligt omdöme...
Jag hänger gärna på om inget annat hindrar mig just då!
Håkan
Håkan Bengtsson, Ansvarig för Bankörning LCCS
Tidigare Esprit-frälst men just nu en Honda-Elise S1, Exige 360 Cup, Zero 7 samt Formel Ford 1600 tävlingsbilar Royale RP21, Van Diemen RF76, Reynard F83. Även delägare i frugans Emira
Hej!
Får man följa med även om man inte är med i klubben?!? Skulle ju verkligen vara jätteintressant! :)
Är det i Upplands Väsby det hela utspelar sig?
Maserati 222E ('89) - Sportbilen för soliga sommardagar Mazda MX-3 1.6i ('96) - Roliga jobbpendlarbilen SAAB 9-5 2.3t ('01) - Hästdragar- och långfärdsbilen
Dom som kan & vill vara med på studiebesöket får ta & skicka PM till mig, som det är nu så är det bara ett par st som skicat PM till mig & anmält sig !!
Vore ju synd om vi skulle behöva avboka ett sånt här kul studiebesök !
Omdöme får man av erfarenhet, erfarenhet får man av dåligt omdöme...