Carrera GT på Porsches testbana i Weissach!

Här pratar vi om allt som har med Lotus eller andra sportbilar att göra.
Post Reply
User avatar
Atariman
Forumberoende
Posts: 190
Joined: Mon 17 Feb, 2003 20:15
Location: Stockholm

Carrera GT på Porsches testbana i Weissach!

Post by Atariman »

Ta en titt på videoklippen här...

http://www3.porsche.de/german/deu/carre ... efault.htm

(Tryck på Start)

Varvar ur "rätt" hyfsat på rakan! :steer:  :up:

Och ljudet...  :bow: :bow: :bow:

:eek2o: Image :eek2o:
Krister
Boxster S (Lapis Blue)
User avatar
Lotus
Forumveteran
Posts: 980
Joined: Fri 25 Oct, 2002 18:39
Location: Onsala

Post by Lotus »

Finns det inte lite Elisedrag i den från sidan? :-D  :up:
F.d ägare till 2st. Esprit S3 -86, en röd och en vit.
Lotus Elise S -07
F.n ej Lotus ägare
---------------------------------------------------
Micke T.
User avatar
Atariman
Forumberoende
Posts: 190
Joined: Mon 17 Feb, 2003 20:15
Location: Stockholm

Post by Atariman »

Ja, kanske en liten aning - som en tillplattad och utdragen en då!
Beror väl på hur man tittar på den, antar jag? :-D

:rolleyes07:  :eyes2:
Krister
Boxster S (Lapis Blue)
Post Reply