Nästan lite pinsamt....

Här pratar vi om allt som har med Lotus eller andra sportbilar att göra.
Post Reply
Guest

Nästan lite pinsamt....

Post by Guest »

Har ni kollat på statistiksidan?
statistics.php

Jag står för närvarande för 26% av alla inlägg på forumet och 44% av alla startade ämnen :blush:
User avatar
Göran
Svårt Lotus-beroende
Posts: 1563
Joined: Sat 02 Nov, 2002 11:43
Location: Värmdö

Post by Göran »

Det tackar vi för. Det behövs en eldsjäl för att få igång ett forum.
:bold:
Göran Forslund
Lotus Evora S SR -13 (sedan 2015)
Tidigare Lotus Elise S1 i 17 år
User avatar
Joakim
Moderator
Posts: 680
Joined: Mon 28 Oct, 2002 11:33
Location: Vallentuna

Post by Joakim »

Jag ligger som en distant 3a, lovar att bättra mig..

:hack:
joakim
SE highwing
User avatar
Lotus
Forumveteran
Posts: 980
Joined: Fri 25 Oct, 2002 18:39
Location: Onsala

Post by Lotus »

Och jag ligger på en Rubens Barrichello plats.....dvs 2:a :happy30: :love07: Den sista smilisen tog jag bara med för att få lite erotik på hemsidan :shock: :-D :-D
F.d ägare till 2st. Esprit S3 -86, en röd och en vit.
Lotus Elise S -07
F.n ej Lotus ägare
---------------------------------------------------
Micke T.
User avatar
Bengt
Forumberoende
Posts: 196
Joined: Sun 19 Jan, 2003 12:31
Location: Vallda

Post by Bengt »

Jag kan bara hålla med Göran :-D Det behövs en eldskäl.
Jag tycker inte problemet ligger i att det bara är en person som står för så mycket. Vi har ju många medlemmar i klubben som inte är med och tycker på denna sidan.
Personligen så är jag inne minst en gång om dagen och läser och tittar igenom. Jag tycker att det är väldigt många signaturer som man känner igen, men jag tror att vi måste försöka få fler ifrån föreningen att börja använda forumet, och då får vi säkert en större spridning.
Lotus hälsningar från
Bengt som kör Europa Special JPS
Thomas
Användare
Posts: 1
Joined: Thu 20 Mar, 2003 18:47
Location: Rimbo

Post by Thomas »

Men är kommer en ny snubbe!!
Johnny
Forumberoende
Posts: 118
Joined: Wed 29 Jan, 2003 23:10
Location: Värmdö

Post by Johnny »

Å jag är och har alltid var ett glad glappkäft.... å kommer nog alltid att så förbli...... Så ni på pallen...... SE UPP !!!! :winking:

//Johnny
Guest

Post by Guest »

Thomas wrote:Men är kommer en ny snubbe!!
Välkommen till forumet! Är du Lotusägare eller bara Lotusintresserad?
User avatar
CAIC
Forumberoende
Posts: 219
Joined: Tue 07 Jan, 2003 09:34
Location: Belgien

Post by CAIC »

Hej Peter,
såg dig på SELOC siten. Var och åkte med detta trevliga gäng på Circuit Folembray den 1 mars och är med på Bedford den 5 maj/Silverstone 6/5.
Innan dess blir det Spa Franchorchamp den 31 mars och Circuit Peugot den 6 april. Därefter lite "mods" under påsken. Se tuning.
Bästa vårhälsningar till alla,
Cai
Ps Lasse i Gnesta. Jag är i Torsåker på vägen till Nyköping under sommaren. Kanske tar jag "Lisa" med mig upp. Skulle vara kul att kolla in din bil vid tillfälle. Ds
 :beer:
Last edited by CAIC on Tue 25 Mar, 2003 14:33, edited 1 time in total.
Cai, Belgien men svensk
User avatar
Lasse
Forumveteran
Posts: 542
Joined: Mon 10 Feb, 2003 09:50
Location: Sollentuna, Stockholm

Post by Lasse »

Hej Cai!

Du är givetvis välkommen! :-D Hör av dig med ett mejl när det blir dags så ska du få vägbeskrivning. Sa du Torsåker? det är bara en mil från mig. Mina bästa vänner bor där...

Mvh /Lasse
Post Reply