Och jag ligger på en Rubens Barrichello plats.....dvs 2:a :happy30: :love07: Den sista smilisen tog jag bara med för att få lite erotik på hemsidan
F.d ägare till 2st. Esprit S3 -86, en röd och en vit.
Lotus Elise S -07
F.n ej Lotus ägare
---------------------------------------------------
Micke T.
Jag kan bara hålla med Göran Det behövs en eldskäl.
Jag tycker inte problemet ligger i att det bara är en person som står för så mycket. Vi har ju många medlemmar i klubben som inte är med och tycker på denna sidan.
Personligen så är jag inne minst en gång om dagen och läser och tittar igenom. Jag tycker att det är väldigt många signaturer som man känner igen, men jag tror att vi måste försöka få fler ifrån föreningen att börja använda forumet, och då får vi säkert en större spridning.
Lotus hälsningar från
Bengt som kör Europa Special JPS
Hej Peter,
såg dig på SELOC siten. Var och åkte med detta trevliga gäng på Circuit Folembray den 1 mars och är med på Bedford den 5 maj/Silverstone 6/5.
Innan dess blir det Spa Franchorchamp den 31 mars och Circuit Peugot den 6 april. Därefter lite "mods" under påsken. Se tuning.
Bästa vårhälsningar till alla,
Cai
Ps Lasse i Gnesta. Jag är i Torsåker på vägen till Nyköping under sommaren. Kanske tar jag "Lisa" med mig upp. Skulle vara kul att kolla in din bil vid tillfälle. Ds
Last edited by CAIC on Tue 25 Mar, 2003 14:33, edited 1 time in total.
Du är givetvis välkommen! Hör av dig med ett mejl när det blir dags så ska du få vägbeskrivning. Sa du Torsåker? det är bara en mil från mig. Mina bästa vänner bor där...