Här pratar vi om allt som har med Lotus eller andra sportbilar att göra.
-
Palle
- Användare
- Posts: 8
- Joined: Thu 30 Sep, 2004 09:03
Post
by Palle »
Är det någon som vet hur eller var jag kan få tag på en folie till Stack instrumenten som är graderad med km/h.
Palle