Filmer från bankörningen i Björkvik

Här pratar vi om allt som har med Lotus eller andra sportbilar att göra.
Post Reply
Guest

Filmer från bankörningen i Björkvik

Post by Guest »

Inom de närmaste dagarna hoppas jag att filmen från Bjökvik är klar. Enligt de som filmade kommer den att bli mycket bra! Jag återkommer om var filmen finns att ladda ner.

Mvh
Mats

Kul

Post by Mats »

Det ser jag fram emot
hälsar Mats med Lotus-Porschen 944 :lol:
Guest

Re: Kul

Post by Guest »

Mats wrote:Mats med Lotus-Porschen 944 :lol:
Har fortfarande inte lagat stenskottet :( Försäkringbolaget täckte inte lagning av stenskott, utan bara byte av hela rutan :( Men det är ju vinter så det är bara att skjuta upp problemet :lol:

Mvh
Guest

Björkvikfilm,

Post by Guest »

Hej alla, lite roligare bbs än klubbens egen. skall bli ball att se filmen, det blev väl lite incar camera också från PF om jag inte minns fel. Har själv löst espriten sunderstyrningsproblem men till våren skall de nog vara borta plus förhoppningsvist lite mera pulver. Dock så var det inget fel på detta under bankörningen då turbon laddade glatt i det kalla värdet. :twisted:
User avatar
Lotus
Forumveteran
Posts: 980
Joined: Fri 25 Oct, 2002 18:39
Location: Onsala

Re: Kul

Post by Lotus »

Mats wrote:hälsar Mats med Lotus-Porschen 944 :lol:
Vad är en Lotus-Porsche 944 för någon bil? :shock: En beskrivning önskas :)
Alex

Post by Alex »

Kul med ett nystartat forum för Lotus killar (o tjejer)!
Här ligger det lite bilder från Björjvik.

http://groups.msn.com/Porsche944Sverige ... kring.msnw

Tackar Perer o Erik för en kanon dag! O Mats för åkturen!

MVH
Fredrik
Guest

Post by Guest »

Alex wrote: Här ligger det lite bilder från Björjvik.

http://groups.msn.com/Porsche944Sverige ... kring.msnw
Mycket bra bilder! Framför allt "i det gröna" :lol: Helt otroligt att inte bilen gick sönder. Måste vara äkta engelsk kvalitet :D

Mvh
Guest

Post by Guest »

Man tackar! Ja han hade lite tur! Inga fler som har bilder?

MVH
Fredrik
Guest

Post by Guest »

Anonymous wrote:Man tackar! Ja han hade lite tur! Inga fler som har bilder?

MVH
Fredrik
Mina bilder hittar du på
http://community.webshots.com/user/pfbredband

Mvh
Guest

Post by Guest »

Ja, lite tur i oturen är alltid välkommen ... även om det väl kanske inte var innan den kurvan som det passade bäst att pressa gränsen för bil och förare ;). Nu gick ju allt väldigt bra, trotts detta, och jag känner bilen ännu lite mer ... och mig själv.
/b (angående "i det gröna")
lo918
Forumberoende
Posts: 144
Joined: Fri 25 Oct, 2002 14:39

Post by lo918 »

Något nytt om när filmen blir klar ?
Guest

Post by Guest »

lo918 wrote:Något nytt om när filmen blir klar ?
Han som filmade har lovat att höra av sig när den är klar, men tydligen har hans dator kraschat vilket gjort att det tagit längre tid än beräknat. Men den som väntar på något gott....

Mvh
lo918
Forumberoende
Posts: 144
Joined: Fri 25 Oct, 2002 14:39

Post by lo918 »

.... väntar ALLTID för länge
Post Reply