Filmer från bankörningen i Björkvik
-
Guest
Filmer från bankörningen i Björkvik
Inom de närmaste dagarna hoppas jag att filmen från Bjökvik är klar. Enligt de som filmade kommer den att bli mycket bra! Jag återkommer om var filmen finns att ladda ner.
Mvh
Mvh
-
Guest
Björkvikfilm,
Hej alla, lite roligare bbs än klubbens egen. skall bli ball att se filmen, det blev väl lite incar camera också från PF om jag inte minns fel. Har själv löst espriten sunderstyrningsproblem men till våren skall de nog vara borta plus förhoppningsvist lite mera pulver. Dock så var det inget fel på detta under bankörningen då turbon laddade glatt i det kalla värdet. :twisted:
-
Alex
Kul med ett nystartat forum för Lotus killar (o tjejer)!
Här ligger det lite bilder från Björjvik.
http://groups.msn.com/Porsche944Sverige ... kring.msnw
Tackar Perer o Erik för en kanon dag! O Mats för åkturen!
MVH
Fredrik
Här ligger det lite bilder från Björjvik.
http://groups.msn.com/Porsche944Sverige ... kring.msnw
Tackar Perer o Erik för en kanon dag! O Mats för åkturen!
MVH
Fredrik
-
Guest
Mycket bra bilder! Framför allt "i det gröna"Alex wrote: Här ligger det lite bilder från Björjvik.
http://groups.msn.com/Porsche944Sverige ... kring.msnw
Mvh
-
Guest
Mina bilder hittar du påAnonymous wrote:Man tackar! Ja han hade lite tur! Inga fler som har bilder?
MVH
Fredrik
http://community.webshots.com/user/pfbredband
Mvh
-
Guest
-
Guest