Tänkte bara tala om att jag kommer att byta bil. Jag kommer att byta in min Elise 111S emot en Lotus Elise Motorsport:)
Bifogar en bild och mer info kommer så fort jag har hämtat bilen.
Last edited by StefanJ on Sat 26 Nov, 2005 12:01, edited 1 time in total.
Stefan Jonasson
Jonasson Motorsport www.jmsport.se
Lotus Elise Motorsport
Det är faktiskt det enda negativa jag kan komma på med bilen, då det faktiskt kan vara ganska kul att skjutsa folk runt banan. Men Lasse, om du vill så kan du få testa den en liten sväng nästa sommar?
Stefan Jonasson
Lotus Elise Motorsport
Grattis till en frän bil!
Är tanken att du ska gatregistrera den eller ska du tävla med den? Vill inte verka gnällig, men om det står något annat än orginaleffekten i Fahrzeugbriefet blir det problem...har själv den erfarenheten.
Tullis wrote:Grattis till en frän bil!
Är tanken att du ska gatregistrera den eller ska du tävla med den? Vill inte verka gnällig, men om det står något annat än orginaleffekten i Fahrzeugbriefet blir det problem...har själv den erfarenheten.
Tanken är att bilen ska vara gatreggad. Har redan kollat med både vägverket och bilprovningen, och dom har sagt att det är grönt, tackar dock för omtanken. Har även planerat att jag ska tävla lite med den nästa år också, får dock se vad och hur mycket det blir då det inte är direkt gratis. Men någonting ska jag köra.
Stefan Jonasson
Lotus Elise Motorsport