Anmälan av inköp av Lotus DVD

Här pratar vi om allt som har med Lotus eller andra sportbilar att göra.
Post Reply
User avatar
kotten
Forumveteran
Posts: 567
Joined: Fri 25 Oct, 2002 08:23
Location: Linköping

Anmälan av inköp av Lotus DVD

Post by kotten »

Jag har nu fått svar från Discshop.se gällande den omtalade DVD´n om Lotus. Följande svar fick jag:

"Priset om vi skulle ta in DVD:n skulle bli 249 kronor. Skulle ni vara intresserade av flera exemplar kan vi nog kapa 10-20 kronor till på priset."

Frakt tillkommer naturligtvis på detta pris på 25:- Se denna länk för leveransvillkor. http://www.discshop.se/LIVE/shop/kundtj ... levvillkor&

Om ni är intresserad av ett exemplar så maila mig din fullständiga adress så skall jag se till att just du får ditt ex. i posten inom kort. Denna anmälan är bindande.

Sista anmälningsdag är söndagen den 17-nov

Är ni något kompisgäng som vill ha varsin film så kan ni ju samleverera alla exemplar till en och samma adress för att spara ytterligare några kronor, men är man Lotusägare så kanske inte 25:- är något att spara. :-)

Lasse
User avatar
Lotus
Forumveteran
Posts: 980
Joined: Fri 25 Oct, 2002 18:39
Location: Onsala

Post by Lotus »

Jag betalade 329,- på Movieline :( ......Men det var det värt :-D :-D
lo918
Forumberoende
Posts: 144
Joined: Fri 25 Oct, 2002 14:39

Post by lo918 »

Vad är det för film ?
Lotus förstår jag att det handlar om, men ......
User avatar
kotten
Forumveteran
Posts: 567
Joined: Fri 25 Oct, 2002 08:23
Location: Linköping

Post by kotten »

Post Reply