Nillet wrote:För att inte få forumadministratören efter dig bör du fyll på med namn i signaturen eller skriva det i varje inlägg.
Just det! Skriv genast in detta!!!
Skämt åsido, kul att höra att "Forumadministratören" inger sådan respekt!
Visst är det trevligt med riktiga namn i signaturerna, dock tänker vi inte "hänga någon" för att den saknas.
Det enda ABSOLUTKRAV vi haft är att man måste ange vartifrån man kommer för att få sin användarprofil godkänd.
Förutom att det gör forumet mycket trevligare så gör det livet mycket lättare för administratörerna när vi tar bort alla sjuttioelva "spam-registreringar" som drabbar forumet varje vecka. Lite elakt kan man säga att vi helt enkelt "bara" tar bort sådana registreringar som saknar "Från". Lite snällare kan jag säga att vi skickar ut uppmaningar att komplettera detta till alla som verkar trovärdiga, som vår vän "Nynelise" tex
Jag passar på att instämma i kören och gratulera till Lotus-köpet och välkommen till forumet och förhppningsvis även i närtid till klubben också. Jag är övertygad om att er bil kommer att vara upphov till mycken glädje över åren. Köpte min första Esprit för 11 år sedan och har den fortfarande kvar och har ännu inte ångrat mig en enda gång.
Mvh /Lasse Forumadministratör

Esprit-galning som inte bara servar och lagar sina egna 2 bilar (som om det inte vore nog) utan gärna också hjälper andra...
I "sandlådan" leker jag med:
Lotus Esprit SE
Lotus Esprit S3
Brasilia Century Maxi America